Fandom

WoWwiki

Ľudia

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ľudia všeobecne sú nám podobné bytosti a veľmi silní členovia Aliancie. Vyvinuli sa z kmeňa Azotha. Väčšina z nich žije v Eastern Kingdoms, kde si založili sedem kráľovstiev. Počas Tretej Vojny vedúcu úlohu kráľovstiev získalo kráľovstvo Azeroth (dnes kráľovstvo Stormwind).

HistóriaEdit

Prví Azotha sa vyvinuli z Vrykul, ktorí žili v Northrende. Ich kráľ ich chcel nechať všetkých zabiť, no niektorí rodičia svoje deti premiestnili do Eastern Kingdoms, kde sa Ľudia zachránili a boli ďaleko od Northrendu. Azotha sa do Great Sundering zmenili na normálnych Ľudí a občas slúžili ako otroci pre Kaldorei. Po Great Sundering, keď Vysokí Elfovia potrebovali pomoc proti Trolom, sa Ľudia naučili mágii. Vysokí Elfovia spolu s pomocou svojich spojencov zmiatli Trolov a krátko nato sa Ľudia usadili v strede Eastern Kingdoms a založili si tam kráľovstvo Arathor s hlavným mestom Strom. Keďže ich stále pribúdalo, potrebovali viac miesta a väčšie územie. A tak sa rozpŕchli po celom kontinente. Založili si 7 kráľovstiev: Stromgarde, ktorý vznikol z Arathoru, Lordaeron, Dalaran, Gilneas, Alterac, Azeroth a ostrovný Kul Tiras. Počas Prvej Vojny prišli Orkovia cez Dark Portal otvorený Medivhom (Sargerasom) a ovládli kráľovstvo Azeroth. Jeho obyvatelia museli ujsť do silného kráľovstva Lordaeron. Počas Druhej Vojny sa Aliancií podarilo dobyť Azeroth naspäť. V Tretej Vojne však padlo samotné kráľovstvo Lordaeron do rúk nemŕtvym. Jediní, ktorí prežili, boli Ľudia čo sa rozhodli poslúchnuť proroctvo Medivha a na čele s Jainou Proudmoore ušli do Dustwallow Marsh a založili tam mesto Theramore.

Národy ĽudíEdit

Všetkých sedem národov a kráľovstiev sa vyvinulo z jedného - Arathoru. Na severe to boli Lordaeron, Dalaran, Alterac, Gilneas, Stormgarde a Kul Tiras, na juhu Azeroth. Neskôr bolo založené aj Theramore. Iba Kul Tiras, Azeroth a Theramore si zachovali svoju moc a ostali verní Aliancií. Po kataklyzme, keď bola Greymane Wall zničená, Worgen žijúci v Gilnease sa za pomoci Nočných Elfov pridali na stranu Aliancie.

Národ Prvá Vojna Druhá Vojna Interim Tretia Vojna Po Tretej Vojne Po kataklyzme Terajší stavPopulácia (podľa najväčšieho mesta)
Lordaeron - - - zničené pozri Nemŕtvi ?? Undercity Nemŕtvi
Azeroth zničené - prestavané - stal sa Stormwindom?? zdravé 200,000
Dalaran - zničený prestavaný zničený prestavaný ?? nezávislý 3,000
Kul Tiras - - - - - ?? zdravé 10,000
Stromgarde - - opustil Alianciu zničený pripojil sa k Aliancii?? zúbožený 1,200
Gilneas - - Opustil Alianciu - - pripojil sa k Aliancii relatívne zdravé Worgen
Alterac - zničený - - pozri Syndicate ?? zničený Ogres
Theramore - - - - založený ?? zdravé 9,500

Also on Fandom

Random Wiki