Fandom

WoWwiki

Alterac Mountains

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Alterac Mountains boli kedysi domovom pre pôvodne aliančný národ Ľudí s názvom Alterac. Kráľovstvu sa darilo dovtedy, kým jeho panovník Aiden Perenolde nezradil Alianciu a nepridal sa k Horde. Keď na to prišiel kráľ Lordaeronu Terenas Menethil II., poslal do ich hlavného mesta Alterac city vojakov, aby ich porazili. Mesto sa bránilo statočne, no čoskoro padlo. Hnev a nenávisť národa Alterac sa prejavila v tom, že znenávideli Alianciu a vystúpili z nej aj formálne. Začalo sa formovať združenie banditov a zlodejov zvané Syndicate. Podarilo sa im ovládnuť veľké územie s výnimkou Alterac City. Po smrti Aidena Perenolde sa vodcom Syndicate stal jeho syn Aliden Perenolde. Hory sú miestom, kde si Aliancia a Horda merajú svoje sily v battlegrounde Alterac Valley. Zóna je tiež unikátna tým, že sa v nej nenachádza ani jeden Flight master.

Alterac Mountains
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Alterac City
Rasy: Ľudia,

Nemŕtvi,

Ogre

Vládca: Aliden Perenolde (de facto)
Frakcia: Syndicate

GeografiaEdit

Alterac Mountains sú sčasti zasnežené hory, ktoré hraničia na severe s Tirisfal Glades a s Western Plaguelands, na západe so Silverpine Forest, konkrétne s jazerom Lordamere Lake a na juhu a východe s Hillsbrad Foothills. Ležia tu tri dôležité mestá. Prvým je hlavné mesto Alterac City v súčasnosti ovládané Ogre, druhým je nesto Srahnbrad patriace Syndicate a tretie bolo Dalaran, ktoré však odletelo preč do Northrendu a ostal po ňom iba Dalaran Crater. Niektorí jeho mágovia tu však ostali a sú verí Aliancií. V zasneženej časti žijú Yetiovia.

FlóraEdit

Rastie tu veľa druhov rastlín, z dôležitých pre Alchýmiu sú to Stranglekelp, Bruiseweed, Wild Steelbloom, Grave Moss, Kingsblood, Liferoot, Fadeleaf, Goldthorn, Khadgar's Whisker a vzácna endemická rastlina Wintersbite, ktorá nerastie nikde inde na svete.

FaunaEdit

Žijú tu horské levy, korytnačky, medvede, pavúky, Yetiovia a drak menom Narillasanz.

MineralógiaEdit

Ťaží sa tu meď, cín, striebro, železo, zlato, Mithril a Truesilver.

Also on Fandom

Random Wiki