FANDOM

Azuremyst Isle je jeden z dvoch hlavných ostrov patriacich do súostrovia Azuremyst Isles. Pred zrážkou lode Exodar s ostrovmi bola príroda zdravá a v poriadku. Na ostrovy si spočiatku robili nároky Noční Elfovia a Taureni. Žil tu aj klan Furbolgov. No po havárii lode Exodar príroda zmutovala na zvláštne tvory a málo pôvodných ostrovanov prežilo. Zabývali sa tu teda Draenei, ktorí boli na palube dimenzionálnej lode. Snažia sa vrátiť ostrovy do pôvodného stavu a uzdraviť život na ostrovoch.

Alliance 15 Azuremyst Isle
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Exodar
Rasy: Draenei,

Krvaví Elfovia, Furbolgovia, Wildkin,

Murlokovia, Naga

Vládca: Prorok Velen
Frakcia: Aliancia

GeografiaEdit

Hlavné mesto Exodar leží na západe ostrova. Smerom na východ si Draenei založili dedinu Azure Watch. Viac na východ sú zvyšky lode, ktoré tiež Draenei využívajú . Na severe ostrova sa rozpresiera Stillpine Hold, mesto obývajúce Furbolgmi, ktorí sú spojencami Draenei a aj celej Aliancie. Okrem hlavného ostrova sa tu nachádza Silvermyst Isle, ktorý leží juhozápadne od hlavného ostrova. Na severe zóna hraničí s ďalším samostatným ostrovom Bloodmyst Isle a je s ním spojená mostom. Z Valaar's Berth sa dá loďou dostať do Auberdine v Darkshore.

FlóraEdit

Rastie tu Peacebloom, Silverleaf a Earthroot. Väčšina územia je zalesnená.

FaunaEdit

Okrem spomínaných Furbolgov, Krvavých Elfov a Naga tu žijú aj Gnollovia, Goblinovia, jelene, lashers, mole (moths), Moonkin a ďalšie.

MineralógiaEdit

Na ostrove sa vyskytuje iba meď.