Fandom

WoWwiki

Darkshore

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Darkshore je pobrežnatá krajina so sivými plážami a tmavým lesom. Charakteristický je častým dažďom. Dominujú Noční Elfovia, no objavili sa tu aj ich nepriatelia, predovšetkým šialení Furbolgovia a Satyrovia, na pobreží sa usadili Naga a Murlokovia. Cestovatielia musia byť preto veľmi ostražití. Hlavným mestom je prístav Auberdine.

Alliance Crest Darkshore
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Auberdine
Rasy: Noční Elfovia,

Furbolgovia, Trpaslíci

Vládca: Thundris Windweaver
Frakcia: Aliancia

GeeografiaEdit

Darkshore je rovinaté pobrežie, ktoré hraničí s Moonglade a Felwoodom na západe a s Ashenvale na juhu. Územím pretekajú rieky Cliffspring River a Windbend River, ktoré pramenia vo Felwoode a prinášajú z neho nákazu. Ich vody sú jedovaté a je veľmi nebezpečné z nich piť. V Darkshore ležia aj ruiny kedysi veľkých a veľmi prosperujúcich miest. Boli to Ameth'Aran, Bashal'Aran a Mathystra. Prvé dnes obývajú duchovia Urodzených, v druhom žijú démoni a Satyrovia a ruiny tretieho ovládajú nepriateľskí Naga.

FlóraEdit

Z rastlín, ktoré majú význam pre alchýmiu tu rastú Peacebloom, Silverleaf, Earthroot, Mageroyal, Briathorn spolu so Swiftthistle, Bruiseweed a vo veľkom množstve tu rastie Stranglekelp.

FaunaEdit

Na súši žijú Duchovia, Furbolgovia, mačky, medvede, Moonkin a Satyrovia, zatiaľčo pri pobreží a v mori sa zdržujú kraby, Murlokovia a Naga.

MineralógiaEdit

V Darkshore sa vyskytuje meď, cín a striebro.

Also on Fandom

Random Wiki