Fandom

WoWwiki

Deadwind Pass

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Deadwind Pass je vlastne priesmyk spájajúci Duskwood a Swamp of Sorrows. Vypína sa tu aj známa veža Karazhan, v ktorej kedysi sídlil mocný mág Medivh. Územie však zasiahla škodlivá mágia, ktorá spôsobila katastrofu. Stromy stratili listy a skameneli, neprestajne tu fúka prudký vietor. Keďže je priesmyk blízko Dark Portalu, Ogre z kmeňa Deadwind nemali veľký problém prísť a usadiť sa tu. V oblasti sa tiež vyskytujú démoni, nemŕtvi a potulujú sa v nej posledné zvyšky Ľudí.

Deadwind Pass
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: nie je
Rasy: Ogre,

Ľudia,

Nemŕtvi,

Démoni

Vládca: žiadny
Frakcia: nezávislé

Geografia Edit

Územie je spojené cestou s Duskwoodom na západe a so Swamp of Sorrows na východe. Krajina je úplne mŕtva, nie je tu prakticky žiadna príroda. Nemŕtvi a démoni sa preháňajú priesmykom v snahe uzdraviť sa. Počasie je veterné, vietor zapácha po mŕtvolách a je buď ako pred búrkou alebo je búrka. Do Karazhanu sa viedlo niekoľko expedícii, no máloktorá dosiahla svoj cieľ a ešte menej z nich sa vrátilo. Príčinou boli často nepriateľskí Ogre. Najväčším sídlom tu je Deadwind Ogre Mounds známe ako Vice osídlené výhradne Deadwind Ogre. Na severe sa nachádza Ariden's Camp, no je neobývaný. Deadwind Pass je jedna zo zón, v ktorých sa nevyskytuje letová dráha.

Also on Fandom

Random Wiki