Fandom

WoWwiki

Durotar

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Durotar bol pôvodne domovom Quilboar, no potom sem prišli Orkovia, ktorí ich vyhnali. Krajina nesie meno po Thrallovom otcovi Durotanovi. Orkovia si tu vybudovali svoje nové hlavné mesto Orgrimmar. Pomáhali im pri tom aj Trolovia darkspear, ktorí boli donútení opustiť svoj domov, lebo bol zničený. Durotar má veľmi horúce a suché podnebie, pôda je červená a kamenistá. Nápadne sa podobá na pôvodný domov Orkov, preto sa v nej možno aj usadili.

Horde CrestDurotar
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Orgrimmar
Rasy: Orkovia,

Trolovia, Taureni, Nemŕtvi,

Ľudia, Quilboar

Vládca: náčelník Thrall
Frakcia: Horda

GeografiaEdit

Povrch Durotaru je spálený od slnka, no je tu aj niekoľko oáz. Na severe hraničí s Azsharou, na západnej hranici s The Barrens tečie rieka Southfury River. Na juhu a východe je krajina obmývaná oceánom. V Orgrimmare sa nachádza Flight master a tiež stanica zeppelin, ktorou sa dá dostať do vzdialeného Tirisfal Glades, Stranglethorn Vale, či Borean Tundra. Južnejšie sa nachádza mesto Orkov Razor Hill a pri južnom pobreží leží dedina Sen'jin Village patriaca Trolom. Neďaleko pobrežia sa rozprestierajú Echo Isles obývané nepriateľskými Trolmi vedenými Trolom Zalazane. V Razormane Grounds žijú Quilboar. Nedávno sem zavítali aj Ľudia z Kul Tiras, ktorí bojujú proti Orkom a založili si tu pevnosť Tiragarde Keep.

FlóraEdit

Nerastie tu veľa rastlín, predovšetkým kaktusy. Z dôležitých rastlín sa v Durotare vyskytujú Peacebloom, Silverleaf, Earthroot, Mageroyal a Swiftthistle.

FaunaEdit

Durotar obývajú Centauri, Harpye, kraby, krokodíly, prasatá, Quilboars, raptory, škorpióny, Thunder Lizards, tigre a žraloky.

MineralógiaEdit

Nachádzajú sa tu iba ložiská medi.

Also on Fandom

Random Wiki