Fandom

WoWwiki

Duskwood

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Duskwood leží v južnej časti kontinentu Azeroth. Je naklonené Aliancií, ktorá sa ho však márne snaží očistiť od skazy, ktorá ho postihla. Je to kvôli nekončiacej sa noci, ktroá trvá už veľmi dlho. Za všetko môže zbraň Scythe of Elune. Je to zbraň, ktorou sa dajú privolať Worgen a prikázať im, čo vlastník zbrane uzná za vhodné. Jej vlastníčka, Nočná Elfka Velinde Starsong tadiaľto prechádzala a stratila ju. Z každého kúta krajiny začali vylierať Worgen a oni privolali na Duskwood nikdy sa nekončiacu noc. Z hrobov začali vyliezať Nemŕtvi a rozpútali teror, kam prišli. V poslednej dobe sem zavítali aj Defias Brotherhood. Hlavným mestom je Darkshire.

Duskwood
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Darkshire
Rasy: Ľudia,

Ogre, Ironforge Trpaslíci,

Poloviční Elfovia, Nemŕtvi

Vládca: Lord Ello Ebonlocke
Frakcia: Aliancia

GeografiaEdit

Duskwood hraničí s Elwynn Forest na severe, s Redridge Mountains na severovýchode, s Deadwind Pass na východe, so Stranglethorn Vale na juhu a s Westfallom na západe. Najväčšie mesto, Darkshire, sa kedysi volalo Sunnyglade. Je tu aliančný Flight Master. Pár Ľudí ostalo žiť v Raven Hill, pred tým normálnom meste. Teraz je plný neviditeľných duchov Ľudí, ktorých zabili nemŕtvi preberajúci sa v Raven Hill Cemetery. Okrem Raven Hill Cemetery sa nemŕtvi prebudili aj v Tranquil Gardens Cemetery. Ogre tu majú mesto Vul'Gol Ogre Mound. V Duskwoode sa nachádza aj jeden z piatich portálov do Smaragdového sna na svete Azeroth. V Twilight Grove je strážený Zelenými Drakmi. Mnoho fariem teraz ovládajú Worgen alebo Defias Brotherhood. Napriek tomu, že Duskwood je výhradne aliančné územie, v Beggar's Haunt bývajú aj dvaja Nemŕtvi verní Horde.

FlóraEdit

Duskwood je porastený obrovskými hrubými stromami, ktoré slúžia ako ideálne útočisko pre rôzne príšery. Rastú tu Mageroyal, Swiftthistle spolu s Briathorn, Bruiseweed, Wild Steelbloom, Grave Moss hojne na hroboch a Kingsblood.

FaunaEdit

Žijú tu predovšetkým nemŕtvi, no Duskwood obývajú aj neviditeľní, Ogre, pavúky, vlky, a Worgen.

MineralógiaEdit

Vyskytuje sa tu meď, cín, striebro, železo a zlato.

Also on Fandom

Random Wiki