Fandom

WoWwiki

Elwynn Forest

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Elwynn Forest je strategická zalesnená zóna, ktorá je typickým domovom Ľudí. Tvorí súčasť kráľovstva Stormwind. Les je cez deň slnečný a v noci zase pokojný a tichý. Je presným opakom Duskwoodu, v ktorom nevychádza "slnko" a je po celý čas plný hrozných bytostí. Cez Elwynn Forest sa prechádzajú ľudské patroly. Svoj domov v ňom majú mnohí farmári, baníci a drevorubači. Obyvateľov však zvyknú ohrozovať Koboldovia z baní, Murlokovia z riek a jazier a Ľudia zlodeji z organizácie Defias Brotherhood.

Alliance Crest Elwynn Forest
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Goldshire
Rasy: Ľudia, Vysokí Elfovia, Trpaslíci z Ironforge,

Poloviční Elfovia, Wildhammer Trpaslíci,

Gnómovia, Gnollovia, Koboldovia, Murlokovia

Vládca: maršál Dughan
Frakcia: Aliancia

GeografiaEdit

Elwynn Forest hraničí na východe s Redridge Mountains, na juhu s Duskwoodom, na západe s Westfallom a na severe s Burning Steppes. Na severných vrchoch sa pyšne vypína hlavné mesto Ľudí, ako aj celej Aliancie, Stormwind City. Farmy južne od mesta však nedávno ovládli Defias Brotherhood. Južnejšie leží mesto Goldshire. Neďaleko Redridge Mountains sa nachádza mesto Eastvale Logging Camp, ktoré je priemyselným centrom lesa. Medzi Goldshire a Eastvale Logging Camp sa týči veža Tower of Azora, v ktorej mágovia robia svoje experimenty. Koboldovia ovládajú niektoré bane a Gnollovia zase územie severne od jazera Stone Cairn lake. Povráva sa, že pracujú pre Defias Brotherhood.

FlóraEdit

Z rastlín, ktoré sa dajú zbierať, tu rastú iba Peacebloom, Silverleaf a Earthroot.

FaunaEdit

Žijú tu Gnollovia, Koboldovia, medvede, Murlokovia, pavúky, prasatá a vlky.

MineralógiaEdit

V baniach je veľké množstvo medi.

Also on Fandom

Random Wiki