Fandom

WoWwiki

Eversong Woods

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Eversong Woods je les počarovaný mágiou Krvavých Elfov. Historicky patrí do kráľovstva Vysokých Elfov, Quel'Thalasu. Elfovia museli bojovať so svojimi susedmi, Lesnými Trolmi. Založili si tu svoje hlavné mesto Silvermoon City. Počas Tretej vojny sa však kráľovstvo zrútilo kvôli Athasovmu vpádu s armádou Scourge. Les sa zaplnil Nemŕtvymi, no neskôr sa podarilo Vysokým Elfom znovuzrodiť sa: ako Krvaví ELfovia. Po vojne ostala jazva v podobe Dead Scar - územia tiahnúceho sa z Ghostlands cez Eversong Woods až na ostrov Isle of Quel'Danas. Prechádza dokonca aj cez Silvermoon City, ktoré bolo nájazdom zničené a neskôr prebudované.

Eversong Woods
Počet obyvateľov: neznámy
Hlavné mesto: Silvermoon City
Rasy: Krvaví Elfovia,

Lesní Trolovia, Scourge,

Noční Elfovia, Wretched,

Murlokovia

Vládca: Lor'Themar Theron (regent)
Frakcia: Horda

GeografiaEdit

Les je začarovaný do nekončiacej sa jesene a stromy tu majú sýtožlté, zlaté až červené listy. Na juhu hraničí s Ghostlands a zo zvyšných strán ho obklopuje more. Po hlavnom meste je veľkým mestom aj Fairbreeze Village. Lesní Trolovia majú v lese mestá Tor'Watha a Zeb'Watha. Cez celý les sa tiahne Dead Scar obývaná Nemŕtvymi Scourge. Flight Master sa nachádza v Silvermoon City.

FlóraEdit

Rastú tu Peacebloom, Silverleaf, Earthroot a endemická rastlina Bloodthistle.

FaunaEdit

Dajú sa tu nájsť Dragonhawks, Duchovia, Ghouls, Lesní Trolovia, Mana Wyrms, Murlokovia, Noční Elfovia, rysy, Wretched a ďalší.

MineralógiaEdit

Ťažiť sa tu dá iba meď.

Also on Fandom

Random Wiki