Fandom

WoWwiki

Felwood

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Felwood, alebo inak Felwood forest je les nakazený mágiou Plamennej légie. Je plný Démonov, Satyrov, hnijúcich Treants a Ancients, tak ako aj Taurenov a Nočných Elfov, ktorí sa snažia vybojovať krajinu späť a zastaviť nákazu šíriacu sa po celom lese. Žije tu jeden z dvoch nenakazených Furbolgských kmeňov, Timbermaw. Kedysi bol Felwood nádherným miestom plným zelene, trávnatých lúk a prekrásnych tichých riek. Do Felwoodu však prišli Démoni a krajinu prekliali. Každý, kto sa tu rozhodol ostať, ochorel. Bylinožravce sa živili prekliatymi rastlinami a čoskoro odumreli. Mäsožravce sa zase živili bylinožravcami, no teraz sa požierajú navzájom. V riekach už netečie čistá voda, ale jed. Furbolgovia pili z vôd Felwoodu a úplne zošaleli. Felwood leží na ceste na Hyjal Summit. Táto cesta je cez deň chránená božskou energiou a zaručuje, že cestujúci bezpečne dorazia do svojho cieľa. Neexistujú však nijaké garancie, že je to tak aj v noci. Často sa stane, že v noci božská energia zlyhá a cesta sa stane nebezpečnou. Denne v lesoch Felwoodu počuť výboje energií. To bojujú druidi proti warlockom zo Shadow Council. Niektorí veria, že kľúčom k uzdraveniu krajiny je Illidan Stormrage. Ten prijal energiu z Gul'danovej lebky. No zatiaľ je jedinou silou, ktorá dokáže uzdraviť Felwood, božská mágia. Hlavným mestom Felwoodu je Jaedenaar ovládaný warlockmi zo Shadow Council.

Felwood
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Jaedenaar
Rasy: Satyrovia,

Démoni,

Furbolgovia,

Noční Elfovia,

Taureni

Vládca: žiadny
Frakcia: Plamenná Légia

GeografiaEdit

Felwood hraničí s Moonglade na severe, s Winterspring a Hyjal Summit na východe, s Ashenvale na juhu a s Darkshore na západe. Okrem Jaedenaaru sú nepriateľské mestá aj tie, ktoré sú ovládané Satyrmi (Jadefire Glen, Jadefire Run) a šialenými Furbolgami (Deadwood Village, Felpaw Village). Noční Elfovia, čo tu ostali, prežili v dedine Talonbranch Glade. Taureni sem prišli pomôcť poraziť zvyšky plamennej légie vo Felwoode a založili si tu dedinu Bloodvenom Post. AJ Cenarion Circle má záujem na záchrane lesov Felwoodu a ten sa usadil neďaleko Deadwood Village v Emerald Sanctuary. Posledné tri spomenuté dediny majú Flight Masterov. Nenakazení Furbolgovia sa usadili v tuneli medzi Felwoodom, Winterspring a Moonglade a založili si v ňom pevnosť Timbermaw Hold.

FlóraEdit

Rastú tu hlavne také rastliny, ktoré vyhľadávajú nehostinné krajiny. Darí sa tu predovšetkým Arthas' Tears, Sungrass, Gromsblood, Golden Sansam, Dreamfoil, Mountain Silversage a Plaguebloom.

FaunaEdit

Žijú tu Ancients, Démoni, Furbolgovia, medvede, sovy, Treants, vlky a iné bytosti.

MineralógiaEdit

Z nerastných surovín sa tu vyskytuje zlato, mithril, truesilver a tórium.

Also on Fandom

Random Wiki