Fandom

WoWwiki

Mage

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Mage je DPS (damage per second) postava špecializovaná na spôsobovanie škody a plošné kúzla. Jeho primárnou úlohou v skupine je spôsobovanie škody a crowd control (kontrola davu) pomocou kúzla Polymorph ktorý dočasne premený humanoidov a beštie na neškodné zviera. Na vyšších leveloch je schopný dočasne znemožniť súperovi vrhať kúzla (counterspell), odstrániť cruse efekt (remove cruse) a "ukradnúť" súperovi zvýhodňujúce kúzlo (spellsteal). Medzi jeho dalšie výhody patria vyčarovávanie vody a jedla, teleport a otváranie portálov do hlavných miest. Ako DPS postava mage vyžaduje hlavne spell power, spell hit rating and spell haste. Intelect, stamina a spell critical rating sú tiež vhodné.

KúzlaEdit

Mageovia majú pestrú paletu kúziel ktoré môžeme zaradiť do troch kategórii: arcane (podivná mágia), fire (mágia ohňa) a frost (mágia ľadu). Všetky kategórie obsahujú kúzla zamerané na spôsobovanie škody. Arcane zahŕňa kúzla ktoré umožnuju kontrolovať resp. znemožnovať súperovi pohyb (crowd control). Frost je zameraný na spomalovanie až zastavovanie súpera. Fire je primárne zameraný na spôsobovanie škody.

Arcane a fire sú kategórie vhodné do PvE. Frost kategória sa hodí na PvP aj na levelovanie.

Also on Fandom

Random Wiki