Fandom

WoWwiki

Maiev Shadowsong

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

ola veliteľkov stráží nočných elfov. Maiev sa odmalička chcela stať kňažkou Elune. A tak sa zasvätila do jej služieb v chráme Hajiri, kde vyštudovali mnohé veľmi slávne kňažky. Od tých dôb sa do seba uzatvorila. No Azshara zradila svoj ľud. Maiev opustila chrám a išla do boja. Raz Illidan skoro zabil jej brata Jaroda. Maiev ho chcela zabiť, no Malfurion ho uväznil.. Po 10 tisíc rokov strážila Illidana. Avšak, nemohla sa vzoprieť vôly princeznej Tyrande a tak ho musela pustiť. Avšak Tyrande, Ne-Tyrande, keď sa stal Illidan démonom, začalo ho naháňať, spolu s lovkyňou Naishov. Illidan sa vydal na postené ostrovi získať Sargerasovo oko. Do Sargerasovej hrobky ho následovala aj Maiev. Tam jej Lady Vajsh oznámila, že nagovia sú vlastne nočný elfovia. Strážkyňe umierajú, ale teleportačné schopnisti Maiev, ju zachránia. Maiev uniká a stihne vyvolať posla, ktorý má doviesť Shan´Do Stormragea za ňou. A tak sa začal závod s časom. Veliteľ Druidov Malfurion a princezná Tyrande Whisperwind sa museli k strážkyniam dostať skôr, ako ich Illidan zničí. Dostali sa tam, ale problém je nepriateľská aura medzi Tyrande a Maiev (Maiev je totiž na ňu naštvaná, že pustila Illidana). Hrdinom sa podarí zničiť Illidanovu základňu, ale Illidan a Nagovia prchajú do ruin starého Lorderonu. Keď lode elfov pristanú na neznámom kraji, Shan´do sa od nich oddelí aby prehovoril z krajom a tak Tyrande a Maiev musia nájsť Illidana sami. Tyrande a Maiev sú k sebe ešte nepriateľskejšie, lebo Tyrande sa rozhodla pomôcť karavane preživších krvavích elfov, vedených princom Kael´Thasom, a Maiev chce rýchlo nájsť Illidana. Tyrande pri bránení spadne do rieky ale Maiev ju nechá tak. Ide do Dalaranu. TAm stretáva Malfuriona, ktorému povie, že Tyrande bola roztrhaná nemrtými. Ubolený Malfurion a Maiev, zničia artefakt známy ako Sargerasovo oko. Malfurion prikázal Maiev zabiť za utrpenie ktoré elfom spôsobil, ale v skutočnosti to bola iba zámienka, aby ho potrestal za smrť Tyrande. Skôr než ho Maiev zabila, Kael´thas povedal, že Tyrande iba spadla do rieky a tak môže ešte žiť. Furion sa za ňou okamžite vidá a spolu s Illidanom ju zachránia. Malfurion mu daruje slobodu, ale Maiev so svojou fanatickou túžbou zavrieť Illidana sa za ním vidáva do Outlandu. Nagovia vedení Lady Vajsh okamžite konajú a idú hladať Illidana, k tomu však potrebujú silných spojencov a tak pretiahnu na svoju stranu krvavých elfov vedenáých Kael´Thasom. Nagovia prídu práve včas, lebo Maiev už chytila Illidana a ten ležal v bezvedomí v cele. Illidana sa im podarí oslobodiť. Maiev opúšťa Outland, ale naháňanie zradcu sa tým nekončí. Raz pri jednom boji, bola Maiev chytená Illidanom. Teraz ju stráži Akama v Outlande. Maiev 10,000 rokov strážila Illidana. Ten sa jej teraz oplatil, stejnou mincov. Nakonec je však Maiev propuštěna a když se skupina hrdinů vydá zbavit Outland Illidanovi přítomnosti, připojí se k boji, a nakonec dojde svého vytouženého vítězství.

Also on Fandom

Random Wiki