Fandom

WoWwiki

Noční Elfovia

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Noční Elfovia Edit

Noční elfovia, alebo Kaldorei (Deti Hviezd) su jedna z najstarších rás v Azerothe. Majú dlhú a spletitú históriu počas ktorej sa dvakrát postavili Plamennej légii a dvakrát vyhrali. Obývajú severný Kalimdor a sú v Aliancii s ľuďmi, trpaslíkmi, gnómami a draeneimi.

Noční Elfovia
200NightElfCrest.jpg
Frakcia: Aliancia
Možné povolania: Druid, Rogue, Warrior,

Priest, Hunter

Hlavné mesto: Darnassus
Vodca: Tyrande Whisperwind,

Malfurion Stormrage Fandral Staghelm

Mount: Nočný Panter
Hlavné jazyky: Darnassian, Bežný jazyk
Výška: Muži: 2,0 - 2,35 m,

Ženy:1,9 - 2,23 m

História Edit

Na začiatku sveta, bohom podobné stvorenia nazývané titáni, vytvorili magicku Studňu Večnosti ktorá sa stala základom moci nočných elfov. Táto studňa bola zdrojom ich moci, ich mágie, ich dlhovekosti, avšak táto studňa bola aj spojením medzi temným titánom Sargerasom, ktorý ničil svety jeden za druhým, a svetom Azeroth.

Vojna prastarýchEdit

Pri tejto vojne, nočný elfovia (Urodzení) pod vedením kráľovnej Azshary otvorili portál k Sargerasovi, ktorého uctievali ako boha, a ten posielal svoje armády "pretvoriť" Azeroth. Sargeras zatiaľ portáom nemohol prejsť pretože bol veľmi slabý avšak to mu nebránil na diaľku ničiť tento malý svet. Medzitým Malfurion Stormrage, prvý druid a učenec Cenaria, prišiel na to že v Zin-Azshari sa deje niečo zlé. Zburcoval preto všetkých ktorých mohol, vrátane drakov, polobohov a armád nočných elfov ktorí ešte neboli pod vplyvom Sargerasa. Spoločne bojovali proti Plamennej Légii a to aj proti jej hlavným generálom, tzn, Archimond a Mannoroth. Neskôr sa Légia pokúsila otvoriť portál v Studni Večnosti, čo sa im takmer podarilo, kým Malfurion neprerušil kúzlo otvárajúce portál čo zničilo portál aj studňu.

Rozdelenie svetaEdit

Studňa večnosti, zdroj mágie nočných elfov, sa po prerušení portáloveho kúzla začala rúcať sama do seba a pritom ničiť všetko čo jej bolo na blízku. Začala sa rýchlo zväčšovať a pohltila blízke hlavné mesto Zin-Azshari aj s kráľovnou Azsharou ktorá však nezomrela ale bola pretvorená na Nagu. Neskôr sa usadila rovnou pod vznikajúcim vírom, na dne novovznikajúceho oceána. Studňa trhala kontinent na tri časti, neskôr pomenovan Northrend, Kalimdor a Východné Kráľovstvá. Na mieste kde kedy si bola studňa sa vytvoril obrovský vír, Maelstrom. Keď sa všetci ktorí prežili zhromaždili na hore Hyjal zistili veľmi zlú vec. Illidan, brat Malfuriona, znečistil jazero na vrchole hory vodou zo studny, teda vznikla nová studňa večnosti. Veľké dračie aspekty ktoré sa taktiež zúčastnili vojny sa rozhodli že na mieste jazera zasadia strom, Nordrassil. Pokým tento strom stál, Noční elfovia boli nesmrteľní, nepodliehali chorobám a mali možnosť navštíviť Smaragdový sen, svet zeleného dračieho aspektu, Ysery. Klasická mágia začala byť trestaná pretože sa považovala za vec ktorá privolala Plamennú légiu. Urodzení, ktorí m sa nepáčil tento zákon sa začali búriť a rozhodli sa odísť za more. Za morom ich tváre pobledli, zzmenšil sa ich vzrast a vyvinuli sa Vysoký elfovia ktorí sídlili v lesoch Quel Thalasu. Vedomí si toho že légia sa môže kedykoľvek vrátiť, obohnali Quel Thalas magickými bariérami ktoré zaručovali, že ich mágia nebude ničím spozorovaná.

Tretia vojna Edit

Keď orkovia prišli do Kalimdoru a začali rúbať lesy Ashenvalu, elfov to neskutočne podráždilo a ich vodkyňa Tyrande Whisperwind začala vojnu proti cudzincom. Neskôr keď sa dozvedela, že Plamenná légia je späť, spojila sa s cudzincami a spoločnými silami Zničili plamennú Légiu a aj ich hlavného kapitána Archimonda. Nordrassil bol zničený tiež avšak bola to nevyhnutná obeť na zničenie velitela démonov.

SúčasnosťEdit

Noční elfovia sa teraz snažia znovu vybudovať čo stratili počas tretej vojny. Tým že Nordrassil bol zničení prišli o svoju nesmrteľnosť čo bola pre nich abdolútna obeta. Neskôr vysadili nový strom sveta ktorý však nebol požehnaný Aspektami takže nemal vlastnosti toho, ktorý bol zničený. V korunách nového stromu sveta vybudovali svoje hlavné mesto Darnassus a dnes sa snažia hlavne vyhnať zbytky légie z lesov ktoré kedysi obývali.

Also on Fandom

Random Wiki