Wikia

WoWwiki

Orgrimmar

Talk0
109pages on
this wiki

Orgrimmar je hlavné mesto orkov a trolov. Zároveň je to aj všeobecne uznavané hlavne mesto hordy. Veľkolepé mesto nachádzajúce sa na severnom okraji Durotaru je domovom orkského náčelníka Thralla.

Ako v každom hlavnom meste aj v tomto je veľa bank,obchodníkov a a trénerov.

Popis Edit

Orgrimmar bol a je hlavné stredisko orkskej komunity od konca Tretej vojny. Mesto bolo založené Thrallom a bolo pomenované podľa jeho mentora a priaťeľa, predchádzajúceho náčelníka Orgrim Doomhammera. Je to opevnený komplex chránený silnými hradbami, masívnymi bránami a vysokými vežami. Pásmo pohorí severného Durotaru tvorí prírodnú bariéru zadného vstupu a časti komplexu sú vytesané priamo do samotnej hory.

Orgrimmar je pohostinné miesto pre každého člena Hordy a je dôležitým obchodným strediskom. Návštevníci môžu priletieť do mesta zepelinom alebo wyvernou, prípadne jednoducho prísť cez hlavnú bránu.

Ľudia a kultúra Edit

Aj keď orkovia tvoria väčšinu obyvateľstva mesta, je tu prítomných aj veľa trollov, hlavne vo Valley of Spirits. Jednoduchá, rustikovaná architektúra orkov je používaná maximálne efektívne, pričom vytvára sieť drevených veží a budov, podobných hlineným domom. Rasy hordy používajú Orgrimmar ako centrum obchodu, nie len fyzického tovaru, ale aj plánov. Napríklad sa tu oslavuje veľké množtsvo sviatkov, vrátane taurenského festivalu zimného slnovratu a veľa iných.

Napriek tomu, že sa Thrallova "nová horda" odvrátila od vplyvu démonov a brutálnej agresie, ktorou boli kedysi známi, niekoľko zvyšných členov hordy z jej zlého obdobia zostáva. Povráva sa, že Burning Blade neustále infiltruje Orgrimmar cez podzemné tunely pod mestom, v Cleft of the Shadows, temnej jaskyni, ktorej prebývajú warlockovia a roguovia.

Najdôležitejšia osoba v Orgrimmare je nepochybne sám Thrall.

Around Wikia's network

Random Wiki