Fandom

WoWwiki

Posledný strážca

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk1 Share

Strážkyňa Aegwynn bola vo svojej moci stále silnejšia a energie Tirisfalu jej značne predlžovali dĺžku života. Zatiaľčo sa hlúpo domnievala, že Sargerasa porazila, po dobu takmer deväťsto rokov neprestávala v ochrane sveta pred prisluhovačmi kráľa démonov. Nicméně Tirisfalská Rada konečně vynesla své rozhodnutí, že hodlá vybrat nového nástupce současné Strážkyně. Rada nařídila Aegwynn, ať se vrátí do Dalaranu, aby mohl být vybrán nový adept pro převzetí její Strážcovské moci. Aegwynn, která vždy věřila Radě a jejím rozhodnutím, nyní poprvé zaváhala a rozhodla se vybrat svého nástupce sama.

Aegwynn si naplánoval, že porodí syna, kterému předá svou moc. Nechtěla už, aby se Tirisfalský Řád vměšoval do záležitostí dalšího Strážce, jako to dělali s ní samou. Odcestovala proto na jih do království Azeroth a zde našla ideálního otce pro svého budoucího potomka. Byl jím zkušený lidský mág známý jako Nielas Aran. Aran byl královským kouzelníkem u dvora krále Llana a zároveň jeho rádcem. Aegwynn mága svedla a počala s ním svého syna. Nielasův blízký vztah k magii hluboce zakořenil i v jeho ještě nenarozeném dítěti a podepsal se tak na osudu, který jej měl v budoucnu postihnout. Moc Tirisfalu byla na dítě přenesena také, měla se ale projevit až ve chvíli, kdy dítě dosáhne dospělosti.

Jak čas ubíhal, Aegwynn v odlehlém háji porodila svého syna, kterého pojmenovala Medivh, což v jazyce Vysokých Elfů znamená "strážce tajemství". Aegwynn doufala, že se medivh stane jejím následníkem, až dospěje. Bohužel se ale zhoubný Sargerasův duch přenesl z jejího těla do bezbranného dítěte ještě před jeho narozením. Strážkyně neměla ani ponětí, že je největší Strážce, jakého kdy svět poznal, dávno posedlý jejím největším nepřítelem.

Aegwynn si byla jistá Medivhovým zdravím a proto jej vyslala k azerothskému dvoru, aby zde vyrůstal se svým otcem a ostatními lidmi. Sama pak odcestovala do divočiny a připravovala se na cokoliv, co jí připraví zbytek jejího života. Medivh rostl a sílil, neměl ani potuchu o Tirisfalských silách, které v něm dřímou.

Sargeras trpělivě vyčkával až nadejde jeho čas a Medivhova moc se konečně probudí. V průběhu doby, kdy Medivh dospíval se stal v Azerothu velice oblíbený pro své magické nadání. Často se svými dvěma nejlepšími přáteli - Llanem, princem Azerothu a Anduinem Lotharem, jedním z posledních potomků rodu Arathi, podnikal různé dobrodružné výpravy. Tito tři chlapci neustále dělali neplechu v okolí království, přesto je ale většina lidí je měla ráda.

Když dosáhl Medivh svých čtrnácti let, vesmírné síly v jeho nitru se probudily a jakmile se srazily se Sargerasovým duchem, který se skrýval v Medivhově duši, mladík upadl do zvláštního stavu bezvědomí, které trvalo po mnoho dlouhých let. Když se Medivh nakonec z komatu probudil, uvědomil si, že je dospělý a jeho přátelé Llane a Anduin se stali regenty Azerothu. Přestože si velice přál využít svou magickou moc na ochranu země, kterou považoval za svůj domov, temný Sargerasův duch uvnitř něj pokřivil jeho myšlenky ke svým zákeřným účelům.

Sargeras si liboval v pohlcování Medivhovy duše protože věděl, že jeho plán druhé invaze do tohoto světa je téměř kompletní. A poslední ze Strážců bude tím, kdo jeho plány uskuteční...

Also on Fandom

Random Wiki