Fandom

WoWwiki

Redridge Mountains

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Redridge Mountains, alebo aj Red Ridge Mountains sú vrchy severne od Stormwind City hraničiace na severe s kontinentom Khaz Modan. Vrchy ovládajú patroly Ľudí, no žijú tu aj Murlokovia a Gnollovia. Horda sa v horách objavuje len zriedka, a to iba keď prechádza v miery do Stonardu a naopak. Hlavným mestom je Lakeshire. Ľudia z vrchov musia Stormwindu odovzdávať vyťažené drevo, nachytané ryby a vypestovanú úrodu. Problémy zvyknú však robiť Orkovia zo Stonewatch Keep, ktorí sú členmi Dark Horde. Ani Tower of Ilgalar nie je bezpečné miesto na pobyt. Ovláda ju zlý mág Morganth, ktorý zabije každého, ktorého stretne v okolí svojej veže. Mágovia z Tower of Azora v Elwynn Foreste sa zatiaľ márne snažia zastaviť jeho zvrátené ciele.

Redridge Mountains
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Lakeshire
Rasy: Ľudia, Trpaslíci z Ironforge,

Blackrock Orkovia, Wildhammer Trpaslíci,

Poloviční Elfovia, Vysokí Elfovia, Gnollovia,

Murlokovia

Vládca: magistrate Solomon
Frakcia: Aliancia

GeografiaEdit

Hlavné mesto Lakeshire leží pri brehoch jazera Everstill. V jeho vodách však plávajú nebezpeční Murlokovia. O niečo ďalej od brehov žijú Gnollovia. Jeden z ich klanov ovládol Morganth, aby ich zneužil pri preberaní kontroly nad vežou Tower of Ilgalar. Neďaleko veže žijú Blackrock Orkovia, ktorí robia výpady do Lakeshire. S novou Hordou však nemajú nič spoločné.

FlóraEdit

Dá sa tu nájsť Earthroot, Mageroyal, Swiftthistle spolu s Briathorn a Bruiseweed.

FaunaEdit

Územie obývajú draky, Gnollovia, Murlokovia, Orkovia, prasatá, tarantuly, Threshadons a zdochlinožravé vtáky.

MineralógiaEdit

Je tu možné ťažiť meď, cín a striebro.

Also on Fandom

Random Wiki