Fandom

WoWwiki

Silithus

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Silithus je púšť v juhozápadnom rohu Kalimdoru. Dá sa doňho dostať iba cez Un'Goro Crater. Územie bolo kedysi súčasťou cisárstva Ahn'Qiraji ovládaného Aqir. Tí však boli uväznení za Scarab Wall. Dnes je severná časť v ruinách a žije v nej iba zopár Silithidov a práve oni sa snažia vyslobodiť svojich pánov z ich väzenia. Keď sa Noční Elfovia rozhodli poraziť Aqirov, boli zabití. Zistili, že je ich oveľa viac, ako sa predpokladalo. Druidi z Cenarion Circle si tu založili výskumné mesto Cenarion Hold a odtiaľ monitorujú Silithidov, ich správanie, pohyb. Pomaly však zisťujú, že na porazenie cisárstva na juhu bude treba celú Alianciu aj Hordu. Poslednými bytosťami, ktoré do krajiny prišli, boli Bronzoví Draci.

Silithus
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: žiadne
Rasy: Taureni,

Noční Elfovia,

Orkovia,

Trolovia,

Ľudia

Vládca: žiadny
Frakcia: žiadna

GeografiaEdit

Pre hráčov je prístupná a relatívne bezpečná iba severná časť krajiny. Hraničí s Feralasom na severe a s Un'Goro Crater na východe. Okrem Cenarion Circle so svojimi dvomi mestami Cenarion Hold a Valor's Rest sídli v Silithe ešte jedna silná frakcia - Twilight's Hammer. Oni sú nepriateľskí ku každému, koho stretnú. Ich najväčším mestom je Twilight's Base Camp. Úplne na juhu leží Bronzebeard Escapment, útočisko tých, čo zablúdia, alebo stanica pre tých, ktorí prišli za dobrodružstvom. V krajine sú aj mestá osídlené silnými duchmi bývalých Nočných Elfov, ktorí padli v boji proti Silithidom.

FlóraEdit

V púšti rastú Mountain Silversage, Sungrass, Golden Sansam, Dramfoil a veľmi vzácna rastlina Black Lotus.

FaunaEdit

Je tu málo života, väčšinou typické púštne zvieratá a iné bytosti, ako Air Elementals, Červy, Earth Elementals, pavúky, Silithidovia a škorpióny.

MineralógiaEdit

Ťaží sa tu zlato, Mithril, Truesilver a tórium.

Also on Fandom

Random Wiki