Fandom

WoWwiki

Stranglethorn Vale

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Stranglethorn Vale je húštinatá džungľa na juhu Eastern Kingdoms. Trolie patroly strážia dažďový les. Žije v ňom mnoho nebezpečných predátorov, ako živočíchov, tak aj rastlín (napríklad Strangle-thorn je rastlina požierajúca aj ľudí). Kedysi sa v džungli rozprestieralo trolské Cisárstvo Gurubashi, no bolo zničené a rozvrátené. Dnes je krajina posiata trolskými ruinami. Oni sa snažia o obnovu svojho cisárstva, no sami sú rozdrobení na viaceré kmene bojujúce medzi sebou. Ich snahu tiež komplikuje Aliancia, Horda, Goblinovia a Murlokovia. Zachovalo sa však ich hlavné mesto, ktoré je súčasne hlavným mestom celej džungle a nazýva sa Zul'Gurub.

Stranglethorn Vale
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Zul'Gurub
Rasy: Trolovia (Bloodscalp, Skullsplitter,

Gurubashi, Darkspear),

Goblinovia, Orkovia, Naga,

Ogre, Ľudia, Krvaví Elfovia,

Murlokovia, Morskí Obri

Vládca: žiadny
Frakcia: nezávislá

GeografiaEdit

Stranglethorn Vale je vlastne polostrov vybiehajúci do oceánu a z troch strán ho obklopuje voda. Na severe však hraničí s Westfallom, Duskwoodom, Deadwind Pass a aj s Blasted Lands. Na severe sa usadili alianční Ľudia a založili si tu Rebel Camp. Pôvodne bol vedený Colonelom Kurzenom, no ten sa rozhodol konať na vlastnú päsť. Teraz sídli so svojimi kumpánmi v neďalekom Kurzen's Compound. Horda si v oblasti založila Grom'Gol Base Camp. Nachádza sa v ňom aj stanica na Zeppelin. Trolovia okrem hlavného mesta Zul'Gurub sídlia aj v mestách Zul'Kunda a Zul'Mamwe, presnejšie v ich ruinách. Do džungle prichádzajú po čase aj Goblinovia. Niektorí z nich sú z frakcie Blackwater Raiders a tí si založili mesto Booty Bay. Sú neutrálni k Aliancii aj k Horde. Sú to vášniví obchodníci a nikto ich pri tom nesmie vyrušovať. Iní Goblinovia sem však prišli za iným účelom. Venture Co. ich sem poslala, aby začali klčovať lesy a ťažiť drevo a minerály. Nachádzajú sa v niekoľkých základniach, najväčšou z nich je Venture Co. Base Camp. Na južnom pobreží sa usadili piráti Bloodsail Buccaneers, ktorí prepadávajú lode smerujúce do prístavu Booty Bay. Zvyšok pobrežia a okolité vody ovládajú morské rasy Murlokovia a Naga.

FlóraEdit

V Stranglethorn Vale rastie veľa rastlín, hlavne Stranglekelp na pobreží, ďalej Wild Steelbloom, Kingsblood, Liferoot, Fadeleaf, Goldthorn, Khadgar's Whisker a pri trolských usadlostiach a mestách rastie Purple Lotus.

FaunaEdit

Žije tu mnoho druhov zvierat, predovšetkým Basiliskovia, Goblinovia, gorily, kraby, krokodíly, Murlokovia, Naga, Ogre, pumy, raptory, tigre, žraloky a ďalšie.

MineralógiaEdit

Dá sa tu ťažiť cín, striebro, železo, zlato, Mithril a Truesilver.

Also on Fandom

Random Wiki