FANDOM

Tanaris alebo inak Tanarská púšť, či púšť Tanaris je rozľahlá masa piesku nachádzajúca sa v juhovýchodnom Kalimdore. Zúria tu časté piesočné búrky. Do krajiny nedávno prišli Goblinovia zo spoločnosti Stramwheedle Cartel a založili tu mesto Gadgetzan, ktoré sa postupne stalo hlavným mestom púšte. V Tanarise je voda vzácna, a tak ju musia získavať z podzemia zložitými zariadeniami. Väčšinu z nich však po čase ovládli banditi a zlodeji. Goblinovia z Gadgetzanu vítajú tých, čo sa neboja ich zabíjať.

Tanaris
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Gadgetzan
Rasy: Goblinovia,

Ľudia, Trolovia,

Ogre, Gnómovia

Vládca: Šéf Inžinier Bilgewhizzle (vodca Goblinov),

Andre Firebeard (vodca Pirátov južných morí)

Caliph Scorpidsting (vodca Wastewander banditov)

Frakcia: neutrálna

GeografiaEdit

Tanaris hraničí na severe s Thousand Needle a na západe s Un'Goro Crater. Hlavné mesto Gadgetzan je s Undermine v kontakte cez prístav Streamwheedle Port, z ktorého premáva loď. Žijú tu Silithid, ktorí si v krajine založili svoje hniezda. Po nejakej dobe sa sem prisťahovali aj Bronzoví Draci a usadili sa v Caverns of Time. Sandfury Trolovia bývajú v meste Zul'Farrak. Piráti sa usídlili v Lost Rigger Cove a Ogre si svoje miesto našli v strede púšte v Dunemaul Compound. V krajine prší veľmi zriedkavo. Popri spaľujúcom slnku si treba dávať pozor aj na nebezpečné tvory, ktoré číhajú na každom kroku.

FlóraEdit

Rastie tu málo rastlín, pri pobreží sa darí palmám a pri vchode do Un'goro crater zase kaktusom. Z rastlín potrebných na alchýmiu v Tanarise rastú Firebloom a pri Trolských osadách Purple Lotus.

FaunaEdit

V púšti Tanaris žijú basiliskovia, Bronzoví Draci, hyeny, korytnačky, Ogre, Piesoční Trolovia, škorpióny a ďalšie.

MineralógiaEdit

Dá sa tu ťažiť striebro, železo, zlato, Mithril, Truesilver a tórium.