Fandom

WoWwiki

Tirisfal Glades

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Tirisfal Glades je krajina nachádzajúca sa na severnom pobreží Lordaeronu, nad ktorou visí kliatba samotného Kráľa lichov. Obloha tu má zelený nádych a stromy pomaly odumierajú. Vládkyňnou Tirisfal Glades je Sylvanas Windrunner, ktorú poslúchajú nemŕtvi z frakcie Forsaken. Majú tu aj svoje hlavne mesto, Undercity. Svoje misie tu ale plnia nemŕtvi Scourge a aj Scarlet Crusade. Kedysi to bola mierumilovná krajina, v ktorej sídlili najsilnejší mágovia Azerothu, Strážcovia Tirisfalu. Za vlády kráľa Terenasa Menethila II. bol v krajine mier. No všetko sa zmenilo po strašnom proroctve Strážcu Medivha, ktorý varoval kráľa Terenasa pred morom. On ho však nepočúvol a vyhnal ho preč. Čoskoro sa proroctvo začalo napĺňať a krajinu zasiahol mor nemŕtvych. Ľudia zomierali vo veľkom. Arthas zabil svojho otca Tenerasa a chopil sa vlády ako reprezentant Kráľa Lichov. Keď Arthas odišiel do Northrendu, vlády nad nemŕtvymi sa ujal démon Balnazzar. Zdalo sa, že Kráľovi Lichov vychádzajú plány, no Illidan Stormrage mu počaroval v snahe zabiť ho a Kráľ Lichov stratil kontrolu nad nemŕtvymi v tejto oblasti. Začali sa formovať Nemŕtvi z frakcie Forsaken. Tí boli nespokojní s pomermi v krajine a začali sa búriť. Napriek všetkým snahám Kráľa Lichov a Balnazzara podrobiť si ich, boli ich vojská porazené, Balnazzara vyhnali z Tirisfal Glades a moci sa definitívne chopili Nemŕtvi Forsaken na čele s Lady Sylvanas Windrunner.

Tirisfal Glades
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Undercity
Rasy: Nemŕtvi,

Ľudia,

Trolovia,

Orkovia,

Taureni

Vládca: Sylvanas Windrunner
Frakcia: Nemŕtvi (horda)

GeografiaEdit

Tirisfal Glades hraničí na východe s Western Plaguelands, na juhovýchode s Alterac Mountains, na juhu so Silverpine Forest a na západe a severe ju obmýva oceán. Krajina je trávnatá a zalesnená, no stromy a vegetácia postupne odumiera a žijú tu zvláštne živočíchy. Najväčším a zároveň hlavným mestom je Undercity nachádzajúce sa pod bývalým mestom Lordaeronu. Ďalšími mestami Nemŕtvych sú Brill a Deathknell. Scarlet Crusade má svoje operačné centrum v Scarlet Monastery. Je tu aj stanica Zeppelin, odkiaľ sa dá dostať do Stranglethorn Vale, Durotaru a Howling Fjord. V ruinách bývalého hlavného mesta Lordaeronu sa nachádza Orb of Translocation, ktorým sa dá dostať do Silvermoon City v Eversong Woods.

FlóraEdit

Z rastlín dôležitých pre alchýmiu sa tu dajú získať Peacebloom, Silverleaf a Earthroot.

FaunaEdit

Žijú tu Darkhounds, duchuvia, Ghouls, Gnollovia, Murlokovia, netopiere, pavúky, vlky, zombie a žraloky.

MineralógiaEdit

Ťaží sa tu iba meď.

Also on Fandom

Random Wiki