FANDOM

Nikto presne nevie, ako Univerzum skutočne vzniklo. Niektorí sa domnievajú, že to má na svedomí katastrofálna explózia, ktorá rozmetala nekonečné svety do Veľkého temna - svety, na ktorých sa jedného dňa zrodia nekonečne odlišné formy života. Iní veria, že Univerzum bolo vytvorené nejakou vyššou mocou ako celok. Napriek tomu, že pôvod chaotického Univerza zostáva neurčitý, určite z neho vzišla rasa mocných bytostí aby zabezpečili stabilitu rozličným svetom a zaistili budúcnosť pre bytosti, ktoré ich budú nasledovať.

Titáni, kolosálni metalickí bohovia pochádzajúci zo vzdialených obzorov vesmíru, objavovali novovzniknutý vesmír a pracovali so svetmi, na ktoré narazili. Tvarovali svety vztyčovaním mohutných pohorí a hĺbením bezodných oceánov. Vdychovali do svetov nebo a búrkové atmosféry. Toto všetko bolo časťou ich nevyspytateľného, ďalekosiahleho plánu, ktorého cieľom bolo víťazstvo rádu nad chaosom. Stanovili primitívnym rasám, aby dohliadali a udržiavali celistvosť jednotlivých svetov.

VyhonokMini
Tento článok je zatiaľ tzv. "výhonok". Text môžeš doplniť alebo zmeniť, keď hore klikneš na záložku "úprava".