Fandom

WoWwiki

Titáni a tvarovanie univerza

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Nikto presne nevie, ako Univerzum skutočne vzniklo. Niektorí sa domnievajú, že to má na svedomí katastrofálna explózia, ktorá rozmetala nekonečné svety do Veľkého temna - svety, na ktorých sa jedného dňa zrodia nekonečne odlišné formy života. Iní veria, že Univerzum bolo vytvorené nejakou vyššou mocou ako celok. Napriek tomu, že pôvod chaotického Univerza zostáva neurčitý, určite z neho vzišla rasa mocných bytostí aby zabezpečili stabilitu rozličným svetom a zaistili budúcnosť pre bytosti, ktoré ich budú nasledovať.

Titáni, kolosálni metalickí bohovia pochádzajúci zo vzdialených obzorov vesmíru, objavovali novovzniknutý vesmír a pracovali so svetmi, na ktoré narazili. Tvarovali svety vztyčovaním mohutných pohorí a hĺbením bezodných oceánov. Vdychovali do svetov nebo a búrkové atmosféry. Toto všetko bolo časťou ich nevyspytateľného, ďalekosiahleho plánu, ktorého cieľom bolo víťazstvo rádu nad chaosom. Stanovili primitívnym rasám, aby dohliadali a udržiavali celistvosť jednotlivých svetov.

VyhonokMini.png
Tento článok je zatiaľ tzv. "výhonok". Text môžeš doplniť alebo zmeniť, keď hore klikneš na záložku "úprava".

Also on Fandom

Random Wiki