Fandom

WoWwiki

Un'Goro Crater

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Un'Gror Crater je džungľa medzi púšťami Tanaris a Silithus. Žije v nej veľa druhov zvierat a rastie množstvo druhov rastlín. Pozoruhodné sú tri pylóny stojace na severe, východe a západe pralesa, ktoré môžu byť výtvorom Titanov pri ich druhej návšteve Azerothu. Miesto je veľmi nebezpečné pre život a málokto sa rozhodne usadiť v hlbokom lese.

Un'Goro Crater
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: žiadne
Rasy: rôzne
Vládca: Williden Marshal, vodca

Marshal's Expedition

Frakcia: žiadna

GeografiaEdit

Un'Goro Crater hraničí na východe s púšťou Tanaris, na severe s Thousand Needle a na západe s púšťou Silithus. Je to kráter, v ktorom sa nesmierne dobre darí divej prírode. Je cieľom mnohých vedcov a expedícii. Jedna z nich, Marshal's Expedition sa usadilana na úplnom severe krajiny a založila tu výskumnú stanicu Marshal's Refuge. Je tu jediný kus civilizácie v celom regióne. Nachádza sa v nej aj Flight master. Na juhu sa zabývali nepriateľskí Silithid zo Silithusu.

FlóraEdit

Flóra je veľmi bohatá, rastú tu v hojnom počte Sungrass, Blindweed, Golden Sansam, Dreamfoil, Mountain Silversage a exotická rastlina Bloodpetal Sprout.

FaunaEdit

Svoj domov majú v džungli Bloodpetals, Devilsaury, diemetradony, golemovia, gorily, oozes, pterodaktyly, raptory, Silithidovia a ďalšie.

MineralógiaEdit

Dá sa tu nájsť Mithril a tórium.

Also on Fandom

Random Wiki