Fandom

WoWwiki

Western Plaguelands

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Western Plaguelands sú lesy pôvodne patriace pod kráľovstvo Lordaeron, dnes pomaly odumierajú kvôli prítomnosti moru nemŕtvych, ktorý ničí ako flóru, tak aj faunu. žije tu nespočetné množstvo nemŕtvych Scourge a je veľmi ťažké v chorom lese prežiť. V hlavnom meste Andorhal ovládaného Scourge je škola nekromancie. Scarlet Crusade sa snaží zničiť nemŕtvych. Jediné čisté miesto vo Western Plaguelands je Uther's Tomb. Celkovo je však krajina v lepšej zdravotnej kondícii ako susedné Eastern Plaguelands.

Neutral Western Plaguelands
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Andorhal
Rasy: Nemŕtvi,

Ľudia

Vládca: Kel'Thuzad
Frakcia: Nemŕtvi Scourge

GeografiaEdit

Western Plaguelands hraničia na východe s Eastern Plaguelands, na juhu s Hinterlands a Alterac Mountains a na západe s Tirisfal Glades. Najväčšie a hlavné mesto je Andorhal, veľkým sídlom je aj Hearthglen patiraci Scarlet Crusade. Nachádza sa tu aj dungeon nazývaný Scholomance. Aliancia si v krajine založila Chillwind Camp, kde sa nachádza aj Flight Master. Mesto leží tesne pri hraniciach s Alterac Mountains. Horda tu žiadne mesto nemá, podobnú funkciu ako Chillwind Camp plní pre Hordu Bulwark rozpresierajúci sa v Tirisfal Glades a Western Plaguelands. Nie je v nej však Flight Master. Na juhu leží veľké jazero Darrowmere lake, jedno z najväčších na celom Azerothe. V ňom je ostrov Isle of Darrow, v ktorom bývalo mesto Caer Darrow, no dnes ho obývajú duchovia padlých vojakov Lordaeronu.

Also on Fandom

Random Wiki