Fandom

WoWwiki

Winterspring

118pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Dolina Winterspring je väčšinou zasnežená krajina ovládaná pedovšetkým Goblinmi z Everlooku, žijú tu však aj Noční Elfovia a aj Modrí Draci. Juh Winterspring je však pod kontrolou Démonov. Noční Elfovia sem prišli pred tisícami rokov po Great Sundering, no žili tu už Modrí Draci, ktorí bolovali s Frostsaber cats. Počas roka sa krajina prebúdza len výnimočne, občas sa sneh roztopí a nastane krátke leto. Po nejakom čase sa Winterspring opäť pokryje snehom a trvá zase veľmi dlhý čas, kým znovu nastane leto.

Winterspring
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Everlook
Rasy: Noční Elfovia,

Goblinovia, Wildkin, Modrí Draci

Vládca: žiadny
Frakcia: žiadna

GeografiaEdit

Do Winterspring sa dá dostať cez Timbermaw Hold z Felwoodu, z ktorým hraničí na západe. Okrem neho na západe hraničí aj s Moonglade a s Hyjal Summit a na juhu hraničí s Azsharou. Winterspring je pokojné miesto. Mier občas narušia boje medzi Modrými Drakmi a ich vodcom Cobaltanom a Nočnými Elfami, ktorí sa ich odtiaľto snažia vytlačiť. Noční Elfovia majú svoju základňu na severe a volá sa Starbreeze Village. Modrí Draci útočia z Mazthoril z juhu. Na úplnom severe sa nachádza Frostsaber rock, na ktorej žijú tréneri Frostsaber cats, ktoré sa potulujú všade naokolo. Priateľskí sú však iba k aliancií a po dosiahnutí najvyššej reputácie im predajú jednu z vytrénovaných tigrov. Svoje stanice tu však majú aj šialení polárni Furbolgovia. Najdôležitejšia je neďaleko hlavného mesta Everlook, Winterfall Village. Na úplnom juhu, okolo cesty do Hyjal Summit sa zabývali Démoni.

FlóraEdit

Vo Winterspring rastú Mountain Silversage, Icecap a Black Lotus. Icecap je v krajine hojne rozšírená, no nedá sa nájsť nikde inde na svete. Black Lotus je zase veľmi vzácna rastlina (rasie len pár kusov na svete).

FaunaEdit

Dajú sa tu nájsť Démoni, Draky, Duchovia, Frostsaber cats, Furbolgovia, Chiméry, medvede, sovy, vlky, Wildkin a Yetiovia.

MineralógiaEdit

Vyskytuje sa tu striebro, železo, zlato, mithril, truesilver a tórium.

Also on Fandom

Random Wiki